Top

“Light Under Control™” – Nowa inspirująca kampania konsumencka

Po ujawnieniu swojej nowej tożsamości, Transitions Optical i Grupa Essilor rozpoczęły nową kampanię konsumencką. Marka opracowała 4 filmy wspierające ideę, aby uczcić światło i sposób, w jakim je przyjmujemy.

 

Światło jest na początku wszystkiego. Młodsze pokolenie żyjące w dynamicznym świecie, zawsze połączone, w ciągłym ruchu, rozpoczyna tą drogę od jasnego światła słonecznego aż do ostrego światła z urządzeń cyfrowych. Chcą zdobywać świat, doświadczać nowych rzeczy i nie przegapić ani chwili. Każdy film opisuje styl życia innej osoby, która znalazła idealne rozwiązanie w postaci inteligentnych szkieł, dzięki czemu użytkownicy okularów będą się z nimi identyfikować.

 

Cel jest ambitny: stać się marką stylu życia, która zainspiruje i stworzy pożądanie wśród młodych osób noszących okulary.

 


 

W pierwszym filmie, Noah i Avery, to młodzi, cieszący się życiem dwudziestolatkowie. Są fanatykami sportu, bardzo rozrywkowi i mają inne rzeczy do zrobienia niż ciągła zmiana okularów. Drugi film opisuje Yoon, która jest wyjątkowa; jest artystką i stylistką mieszkającą w Nowym Jorku, lubiącą tworzyć piękne chwile i projekty. Uwielbia swoje okulary i wie, że nie ​​trzeba rezygnować ze stylu dla wygody. Trzecie video: Reed to twój uroczy, zawsze uśmiechnięty sąsiad. Jest architektem i fanatykiem swojego motocykla, uwielbia spotkania z przyjaciółmi, po pracy. Wie, że jego oczy są wrażliwe i że potrzebuje ochrony. Wreszcie Tom (postać nr 4) jest fotografem. Uwielbia jeździć rowerem po ulicach, zawsze szukając najlepszego ujęcia, aby uchwycić idealny moment. Nie może sobie wyobrazić, że przegapi świetne zdjęcie wspaniałej chwili, tylko dlatego, że nie ma odpowiednich okularów.

 

Od ponad 10 lat firma Transitions Optical, na całym świecie mocno inwestuje w media, aby podnosić świadomość inteligentnych soczewek i ich korzyści i zachęcić użytkowników okularów aby zapytać o nie podczas wizyty u swojego optyka. W ten sposób Transitions stała się jedną z głównych marek  konsumenckich, pod względem znajomości w branży optycznej.

 

W dniu 15 maja rozpoczęliśmy wielką kampanię internetową, skierowaną do młodszych odbiorców. Dzięki takim kanałom jak m.in. YOUTUBE, FACEBOOK, INSTAGRAM dotrzemy do nich w pracy, w szkole, podczas przeszukiwania sieci, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. Oprócz silnej promocji filmów video, prezentujących markę, dostrzegą reklamę banerową Transitions. Wszystkich zainteresowanych, reklamy przekierują na odświeżoną stronę www.inteligentneszkla.pl, gdzie oprócz materiałów video, informacji o produktach znajdą m.in. lokalizator salonów optycznych. Ponadto zaprezentujemy im stronę wizerunkową https://www.light-undercontrol.com/, gdzie po wyborze języka polskiego będą mogli zapoznać się z nowym pozycjonowaniem produktu.

 

Ta kampania stanowić będzie doskonałą okazję dla Salonów Optycznych, ułatwiając rekomendację szkieł Transitions szerszemu gronu odbiorców. Nowe materiały w wersji cyfrowej i drukowanej, przeznaczone dla profesjonalistów zajmujących się problematyką wzroku, będą dostępne wkrótce po uruchomieniu kampanii. Ich przekazanie nastąpi drogą pocztową a także przez Przedstawicieli firm z Grupy Essilora: ESSILOR POLONIA, JZO oraz JAI KUDO.

 

Transitions Optical jest wiodącym dostawcą soczewek fotochromowych z tworzyw sztucznych dla światowych producentów optycznych. Jako pierwsza firma, która wyprodukowała i skomercjalizowała plastikowe soczewki adaptujące się w 1990 r., a także dzięki nieustającym inwestycjom w badania i rozwój oraz technologię, Transitions Optical ustanawia nowe standardy zaawansowanej wydajności.

 

KONTROLUJ ŚWIATŁO W INTELIGENTNYCH SZKŁACH TRANSITIONS