REALIZUJEMY NASZĄ MISJĘ,
ABY KAŻDY MÓGŁ WIDZIEĆ WYRAŹNIE
Dzięki naszym inwestycjom w badania i rozwój, innowacyjności oraz obecności na 5 kontynentach już około 1 miliarda osób może korzystać z naszych produktów. Nadal jednak wiele osób pozostaje bez korekcji, mimo że jej potrzebują. Przyczynami takiego stanu rzeczy są często brak świadomości lub brak dostępu do specjalistów.
Ponadto, zmiany demograficzne, takie jak urbanizacja, która wpływa na rozwój krótkowzroczności, czy życie w cyfrowej rzeczywistości, które zwiększa ryzyko zachorowania na choroby wzroku, wpływają wciąż na zmieniające się potrzeby konsumentów, co z kolei wymaga badań i innowacji. Nasz globalny zespół każdego dnia poszukuje nowych pomysłów i rozwiązań w myśl realizacji naszej misji, którą jest poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia – wszędzie i dla każdego.