V Optyczne Forum Naukowe na stałe wpisało się w kalendarium prestiżowych wydarzeń branżowych. Już po raz piąty Grupa Essilor była gospodarzem konferencji....
V Optyczne Forum Naukowe na stałe wpisało się w kalendarium prestiżowych wydarzeń branżowych. Już po raz piąty Grupa Essilor była gospodarzem konferencji....
Tegoroczna jubileuszowa edycja Optycznego Forum Naukowego poświęcona była tematom prezbiopii i soczewek progresywnych. Po raz pierwszy w wydarzeniu czynny udział brali studenci kierunków optycznych. ...
27 lutego, w Muzeum Świat Iluzji w Warszawie, zainaugurowaliśmy II edycję kampanii Czas Na Wzrok 40+. W ramach akcji kontynuujemy propagowanie wiedzy o prezbiopii oraz metodach jej korekcji, a także zachęcamy osoby po czterdziestce do regularnych badań wzroku.
Akcja ponownie wspierana jest przez grono cieszących się...
Do 3 października trwają zapisy na 1. Rodzinny Bieg Branży Optycznej Czas Na Wzrok – wyjątkowe, pierwsze tego typu wydarzenie, integrujące branżę optyczną. Impreza ma charakter rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku podsumujemy ogromny sukces ogólnopolskiej kampanii Czas na Wzrok 40+, której głównym...
Stopniowe pogarszanie się jakości widzenia po 40.roku życia, czyli prezbiopia, to przypadłość, która dopada niemal 100 proc. populacji w tej grupie wiekowej. Spory odsetek tej grupy problemy ze wzrokiem uporczywie ignoruje. Kampania “Czas na Wzrok 40+” Grupy Essilor, zapoczątkowana w marcu tego roku, ma na...
Firma Essilor International po raz kolejny została uznana przez magazyn „Forbes” za jedną ze 100 najbardziej innowacyjnych firm świata. W tegorocznej edycji rankingu awansowała aż o 16 miejsc w stosunku do poprzedniego roku, osiągając 52 pozycję w zestawieniu. Firma Essilor pojawia się na liście Forbesa...
W XXI edycji konkursu „Dobroczyńca Roku” wyłoniono najbardziej odpowiedzialne społecznie polskie firmy – w kategorii „Wolontariat pracowniczy” zwyciężyła Grupa Essilor, którą doceniono za prowadzony przez nią program „Zobacz Lepszą Przyszłość”. Jego celem jest wyposażenie w bezpłatne okulary potrzebujących ich podopiecznych domów dziecka w całym kraju.
Po ujawnieniu swojej nowej tożsamości, Transitions Optical i Grupa Essilor rozpoczęły nową kampanię konsumencką. Marka opracowała 4 filmy wspierające ideę, aby uczcić światło i sposób, w jakim je przyjmujemy.
Grupa Essilor i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły w tym roku akcję SOS dla Wzroku. Jej celem jest wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki niej wolontariusze przebadali dzieciom wzrok, a tym, które potrzebowały jego korekcji, Grupa Essilor bezpłatnie przekazała okulary korekcyjne. Ambasadorką programu została...