Top

Za nami start II edycji kampanii Czas na wzrok 40+

Za nami start II edycji kampanii Czas na wzrok 40+

27 lutego, w Muzeum Świat Iluzji w Warszawie, zainaugurowaliśmy II edycję kampanii Czas Na Wzrok 40+. W ramach akcji kontynuujemy propagowanie wiedzy o prezbiopii oraz metodach jej korekcji, a także zachęcamy osoby po czterdziestce do regularnych badań wzroku.

 

Akcja ponownie wspierana jest przez grono cieszących się dużą popularnością ambasadorów-okularników w wieku 40+, którzy podczas spotkania chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z naturalnym procesem starzenia się wzroku. Konferencję w Muzeum Świat Iluzji prowadzili Marzena Rogalska oraz Maciej Orłoś. Wśród wielu znanych gości były m.in. ambasadorki marek należących do Grupy Essilor Polska – Danuta Stenka i Krystyna Czubówna. W wydarzeniu wzięli  udział również m.in.: Beata Sadowska, Anna Dereszowska, Karolina Malinowska, Beata Tadla, Lida Popiel i Stanisław Karpiel Bułecka. Ważnym elementem tegorocznej edycji jest wyzwanie #CZASNAWZROK #BEZOGRANICZEN, które ma na celu zachęcić osoby zmagające się z prezbiopią do podjęcia aktywności i realizacji swoich marzeń oraz pasji.

 

Poprzednia edycja kampanii Czas na wzrok 40+ jest okazała się ogromnym sukcesem. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom edukacyjnym pozwoliła ona znacznie zwiększyć świadomość na temat pojęcia prezbiopii. Jest ono znane jest już 19% ankietowanych osób (11% przed startem kampanii), z czego ponad połowa (53,8%) wie, że prezbiopia jest efektem naturalnych zmian, zachodzących we wzroku wraz z wiekiem. Wciąż jednak pozostaje wiele do zrobienia w tym zakresie.

 

Więcej na temat kampanii na stronie: https://czasnawzrok.pl/ .